Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg med anledning av din Mobiltelefon och din Mobiltelefonnummer som Thore Skogman har haft nu då!

Publicerad 2015-05-13 16:39:55 i Lotta Engberg,

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg med anledning av din Mobiltelefon och din Mobiltelefonnummer som Thore Skogman har haft nu då.
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Jag har Försökt dels att Skicka Ett Super SMS samt Ringa dig Lotta Engberg.
Men jag vet att Telia Sonera AB har Problem med Sitt Mobiltelefon nät för Tillfälligt.
Och därför skriver jag detta Meddelande till dig då Lotta Engberg.
Via denna Väg nu då till dig nu då Lotta Engberg.
Och detta är den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Stefan

Publicerad 2015-05-13 17:26:50

Kan detta Stämma? Att Thore Skogman haft en Mobil Telefon nudå?

Svar: Ja då jag skall Skicka dig ett SMS snart då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lotta E

Publicerad 2015-05-13 17:38:12

Hej Karl-Olov och Stefan! Detta stämmer Dock att Thore Skogman hade mitt Nummer innan mig, dock hade Sten den däremellan nuDå,och med Sten menar Jag Naturligtvis Då Sten Nilsson. Förstår dU hur Jag menar Då Stefan Borsch?
Jo det måste Vara Något Fel på Nätet Då Min mobiltelefonen Inte Fungerar nuDå. Jag har Kollat mitt Saldo innan den Lade av nuDå, så Jag Vet Att det Var pengar på Kortet. Detta gör Mig Kraftigt Deprimerad nu då. Förstår Du Hur jag menar Karl-Olov Nordin?
Mvh och Kram Lotta Engberg.

Svar: Jag vet inte vad dettta för Fel på Nätet nu då Lotta Engberg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela