Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg angående din Mobiltelefon med denna Mobiltelefonnummer som är detta 076-125 53 28!

Publicerad 2015-05-14 09:21:59 i Lotta Engberg,

Super Viktigt Meddelande till dig Lotta Engberg angående din Mobiltelefon med denna Mobiltelefonnummer som är detta 076-125 53 28!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Jag tror nog att du har Fått Ett Allvarligt Fel på din Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: 076-125 53 28.
Eftersom detta Nummer har Telia Sonera AB som Sin Operatör.
Och därför Uppmanar jag dig att Lämna in Mobiltelefonen Till Närmaste Telia Butik i Alingsås.
Så får dem Kontollera vad detta är för fel på din Mobiltelefon som Thore Skogman har Haft.
Och detta är den BOMBÄKTA Lotta Engberg.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Kan du svara mig ifrån din Mobiltelefon med ditt Mobiltelefonnummer som är detta: 070-232 19 32 nu då Stefan Borsch?
Och då till min Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: 072-994 49 44
Förstår du hur jag menar nu då Stëfan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Olle

Publicerad 2015-05-14 20:17:45

Hej Karl-Olov och Lotta! Jag vet En Mobiltetelefonlagare i Kristianstad som Kan Laga Mobiltelefonen Billigt NuDå. Han säljer Även Vuxen Blöjor Till Rimligt Pris NuDå. Christer Sa Att det är Ett Krav pga Stefan Borschs Bajsande på sina Vänner NuDå///Olle.

Svar: Så du menar Olle Jönsson att jag skall ha en Vuxen Blöja på Mig enligt Ett Krav ifrån Christer Sjögren eller Skall Stefan Borsch ha detta nu då Olle Jönsson?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lotta

Publicerad 2015-05-15 06:57:43

Hej Karl-Olov och Olle! Jag Kommer att Följa Karl-Olovs Råd att Lämna in Mobiltelefonen På Telia i Alingsås. Tack för Tipset Karl-Olov!!!!!! Den lagaren Olle tipsade om Lagade min Brödrost en gång. Det blev inte bra då.//:Lotta

Svar: Hejsan! IGen Lotta Engberg jag tycker du skall Börja med att Lämna in din Mobiltelefon på Telia I Alingsås nu då för attt Reda ut vad som är Felet nu då Lotta Engberg-
Karl-Olov Nordin

Postat av: Jerry

Publicerad 2015-05-15 07:26:51

Hej Karl-Olov Nordin. Ja jag Måste Erkänna Att Detta nuDå Är Konstigt Just Nu angående Mobiltelefonen med Mobiltelefonnummer 0761255328 nuDå. Mvh Jerry Lindborg.

Svar: Jag tycker detta blir bra om Lotta Engberg Får Lämna in sin Mobiltelefon på Telia I Alingsås. nu då Jerry Lindborg.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2015-05-15 14:54:32

Jag tror ändå att Lotta Engberg Bör slänga sin Telefon i Öppna Spisen och Överväga Beslutet att skaffa en Doro Liberto.

Mvh. Stefan

Svar: Detta får vi se vad som Händer Efter detta nu då Stefan Borsch Och vad Lotta Engberg gör åt deta nu då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela