Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL DIG Stefan Borsch med Anledning till din Nya Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer som du säger är Super Hemligt nu då, så vill jag att du lägger alla Korten på Bordet

Publicerad 2015-05-10 10:01:57 i Stefan Borsch,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL DIG Stefan Borsch med Anledning till din Nya Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer som du säger är Super Hemligt nu då, så vill jag att du lägger alla Korten på Bordet
Jag Som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Nu tycker jag att du skall Lägga alla Korten på Bordet Angående Ditt Nya Mobiltelefon med Ditt Nya Mobiltelefonnummer som du Påstår att Detta Skulle vara Super Hemligt nu då Stefan Borsch!
Nu vill jag att du skickat ett Super SMS ifrån din Nya Mobiltelefon Med ditt Nya Mobiltelefonnummer fast detta Super Hemligt Nummer nu då Stefan Borsch.
Och skicka detta till Min Mobiltelefon med detta Mobiltelefonnummer: 072-994 49 44
Annars får Åke Malmros göra ett Ingripande mot dig Stefan Borsch
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Åke Malmros.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är DEN Bombäkta Christer Sjögren.
Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
Förstår du jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Leif Silbersky.
Förstår du hur jag menar nu då Leif Silbersky?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Patrick Ekwall.
Förstår du hur jag menar nu då Patrick Ekwall?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och HÄR ÄR JAG DEN BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Olle J

Publicerad 2015-05-10 10:27:34

Stefan Borsch har varit Svår att få tag i Sista tiden Tror han är Bomb FörÄlskad i Kicki Danielsson NuDå,

Svar: Kan detta vara så nu då Olle Jönsson?
Karl-Olov Nordin

Postat av: OlleJ

Publicerad 2015-05-10 10:32:53

Detta Har jag Hört av Patrick Ekwall!! De Ska vara Och tälta Vid Sjön Vänern I Ett Tält där Det inte Finns täckning För mobiltelefoni NuDå Karl-Olov Nordin...

Svar: Kan detta vara så nu då Olle Jönsson?
Karl-Olov Nordin

Postat av: OlleJ

Publicerad 2015-05-10 10:43:32

Detta är En Huvud Sanning Karl-Olov Nordin. Dessa Uppgifter Har jag Dock fått av Patrick Ekwall NuDå. De tältar Vid Sjön Vänern och Saknar Täckning för Mobiltelefoni NuDå/olleJ

Svar: Tack då Olle Jönsson
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela