Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL DIG DÅ Stefan Borsch, med anledning av att ditt Facebookskonto är Tillfälligt AVSTÄNGT IGEN!

Publicerad 2015-03-13 22:59:11 i Stefan Borsch,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL DIG DÅ Stefan Borsch, med anledning av att ditt Facebookskonto är Tillfälligt AVSTÄNGT IGEN!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Stefan Borsch heter Karl-Oov Nordin
Och detta med anledning med att Facebooksteamet har Tillfälligt Stängt ned ditt Facebookskonto
På denna Webbadress: https://www.facebook.com
Och jag vill med detta Meddelande Uppmana dig att skaffa dig ett Nytt Facebookskonto eller Kolla upp detta Skåningen för Hela Landet jag menar dock Super Advokaten Leif Silbersky om detta är ren Osäkerhet ifrån Deras SIda nu dåStefan Borsch..
Om du är den BOMBÄKTA ELLER Inte nu då
Och detta gäller även Leif GW Persson
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch!
Och detta är den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och dettta är den BOMBÄKTA Leif GW Persson
Och dettta är den BOMBÄKTA Skåningen för Hela Landet. Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky!
Förstår du hur jag Menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2015-03-18 07:42:27

Hej,
jag har problem med prostatan nui då.

mvh
Steffe

Svar: Varför har du skaffat en Ny e-POstadress nu då Stefan Borsch?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela