Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Angående Biofilmen som du Colin Nutley skall göra med mig och Christer Sjögren i Någon Form?

Publicerad 2015-03-20 22:00:16 i Colin Nutley,

Angående Biofilmen som du Colin Nutley skall göra med mig och Christer Sjögren i Någon Form?
Så kommer jag här med ett antal Frågor till dig Colin Nutley
Jag som skriver detta Super Inlägg heter Karl-Olov Nordin.
Och detta är den BOMBÄKTA Colin Nutley.
Hur går det Med Manuset nu då Colin Nutley?
Jag vill veta hur det går nu då Colin Nutley?
Jag börjar att känna mig ganska Orolig nu då Colin Nutley.
Och skall inte din Super Fru Helena Bergström vara i USA och Jobba Nu Under År 2015 nu då Colin Nutley?
Vet du hur mycket som Helena Bergström skall vara borta i USA nu då Colin Nutley?
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Ochh detta är den BOMBÄKTA Helena Bergström.-
 Och detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och här är den BOMBÄKTA Christer Sjögren nu då.
Förstår ni hur jag menar nu då?

Kommentarer

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2015-03-21 13:07:11

Varför svarar Du inte nu då Colin Nutley?

Svar: Ja jag håller med dig nu då Åke Malmros
Karl-Olov Nordin

Postat av: Colin Nutley

Publicerad 2015-03-21 18:22:08

Jag har Stängt in mig i min Sommarstuga just nu. Jag Slipar på en del Detaljer och dricker Sprit.

Så jag kan dock inte veta när allt blir av, för jag är Full hela tiden.

Svar: Ok då jag se när denna BIO film blir av nu då Colin Nutley.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela