Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer en Super Uppmaning till dig Stefan Borsch att du skall Ompröva din Inställning till Facebook!

Publicerad 2015-04-06 22:07:03 i Stefan Borsch,

Här kommer en Super Uppmaning till dig Stefan Borsch att du skall Ompröva din Inställning till Facebook!
Jag vill med detta Meddelande tala om för dig Stefan Borsch att du skal Ompröva din Inställning till Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com
Fast jag vet att du Hatar Facebook nu då Stefan Borsch.
Förstår du hur jag menar nu då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
Som Tyvärr Blev av med sitt Andra Facebookskonto.
Och nu Hatar han Facebook.
Och jag skickat ett SMS meddelande till Stefan Borsch angående Facebook.
Men han vägrar att Svara mig tillbaka nu då.
Och här har vi Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros
Och jag BOMB UNDRAR om du kan Prata Lite allvar med Stefan Borsch nu då Åke Malmros?
Så att han skaffar sig ett Nytt Facebookskonto på denna Webbadress: https://www.facebook.com
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och jag är den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin. 

Kommentarer

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2015-04-07 23:04:17

Hejsan. Igen.

Jag har dock Super Svarat dig. Och mitt Beslut står Fast. Jag är RASANDE på Facebook Teamet och det blir inget nytt konto inom den Närmsta tiden. De godkännde inte mitt Körkort som jag var tvungen att Ladda upp en bild på.

Förstår du hur jag menar då?

Mvh!

Svar: Men kan inte vi bara ha ett SMS Kontakt nu då Stefan Borsch? Jag skickar dig ett Nytt SMS snarast till dig nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela