Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Ett Super Vikltigt Meddelande till dig Åke Malmros med anledning av ditt Facebookskonto som har Blivigt Avstängt igen!

Publicerad 2015-04-05 15:09:00 i Åke Malmros,

Ett Super Vikltigt Meddelande till dig Åke Malmros med anledning av ditt Facebookskonto som har Blivigt Avstängt igen!
Jag vill med detta Meddelande tala om för díg Åke Malmros
Att ditt Facebookskonto Blivit  avstängt Igen på Facebook
Med denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Här har vi den BOMBÄKTA Åke Malmros.
Vad skall vi göra med Faceboosteamet nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Jag förstår du Stefan Borsch hatar Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com nu då.
Men jag vill ändå att du skall Ta dig i Kragen och skaffa dig ett Nytt Facebookskonto Liksom Åke Malmros.
Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin
Jag känner mig ganska så Super Ledsen nu då Åke Malmros.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela