Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Kraftigt Varning till Linus Lövberg i Alingsås nu då, angående annat Spex

Publicerad 2014-09-01 17:53:33 i Linus Lövberg i Alingsås.,

Super Kraftigt Varning till Linus Lövberg i Alingsås nu då, angående annat Spex
Och jag vill med detta Meddel dig Linus Lövberg i Alingsås med anledning det som har hänt på Facebook med denna Webbadress: https://www.facebook.com
Och här är dock en BOMBÄKTA Linus Lövberg Facebook: https://www.facebook.com/linus.lovberg.9
Och jag Uppmanar dig den BOMBÄKTA Linus Lövberg Sluta upp med att Låtsas att du är Jag genon Namnbyte och Bytt Bild nu.
 Och detta är dock den BOMBÄKTA Linus Löberg i Alingsås.
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordins Facebookskonto: https://www.facebook.com/karlolov.nordin.10
 

Kommentarer

Postat av: Super Linus

Publicerad 2014-09-01 21:50:22

Jaha. Jag får Dock inte byta mitt Super Namn på 60 dagar nu, för detta är en Spärr Facebook Teamet har gjort.

Svar: Kan detta stämma nu då Linus Lövberg?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-09-02 14:20:07

Jo, 60 dagar gäller Alla som Bytt sina namn på Facebooket. Detta Känner även jag till.

Svar: Kan detta stämma nu då Christer Sjögren?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Agneta Sjödin

Publicerad 2014-09-03 10:49:47

Hej! Jag vill gärna att Super Linus ligger med mig och har SEX så snart som möjligt, halleluja!

Jag är sugen på detta nu då.

Mvh: Agneta


Svar: Vill du detta nu då Agneta Sjödin?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-09-04 18:48:01

Jag ser inga Hinder från ett litet Möte om Huvud Förslaget.

Svar: Vad bra då om du Christer Sjögren och Åke Malmros och Stefan Borsch Kan vara med på detta Lilla Möte on Huvudförslaget för Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Christer Sjögren.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela