Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING til dig Ragnar Dahlberg angående Facebook med mera!

Publicerad 2014-10-09 15:33:02 i Ragnar Dahlberg,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING til dig Ragnar Dahlberg angående Facebook med mera!
Jag som skriver detta Meddelande till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin
Och jag fick nu dock se att du hade Blivit Borrtagen på Facebook nu då på denna Webbadress:
Och här är den BOMBÄKTA Ragnar Dahlberg.
Och jag vill med detta Meddelande Uppmana dig Ragnar Dahlberg att skapa ett Nytt Facebookskonto och detta snarast tack då. Och ompröva era Inställningar.
Jag vet att du Har ett annat Facebookskonto med denna Webbadress: https://www.facebook.com/ragnar.dahlberg
 
Kan du Ragnar Dahlberg har Återskapat detta Facebookonto: https://www.facebook.com/hemlig.kandis?fref=ts  nu då?
 
Kan detta stämma nuu då Ragnar Dahlberg?
 
 Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta gäller även dig nu då Leif "LOKET" Olsson
Här är även den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson nu då
Och jag vill dock Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson att du skall skaffa dig ett Nytt Facebookskonto nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Leif " Loket" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Postat av: Agneta Sjödin

Publicerad 2014-10-09 22:48:19

Gör ett nytt inlägg din skitgubbe

Svar: Ja jag är dock INGEN skitgubbe så det så Agenta Sjödin,. Jag är ROSENRASANDE PÅ DIG MED DITT Trams.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela