Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig då Lasse Berghagen med Allsången i Svärdsjö jag har Biljettten här Inköpt och Klar nu då!!

Publicerad 2014-05-06 19:38:00 i Allsång vid Gammel Gården i Svärdsjö med Lasse Berghagen,

Super Viktigt Meddelande till dig då Lasse Berghagen med Allsången i Svärdsjö jag har Biljettten här Inköpt och Klar nu då!!
Ser du Biljetten inför Allsången på Lördagen den 5 Juli på År 2014.
Vad tycker du om detta nu då Lasse Berghagen?
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Här är i alla fall Lasse Berghagen nu då Nedan för nu då
Och denna Bijett Köpte Jag idag Tisdagen den 6 maj på År 2014
 
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Jag har skickat ett Svar till dig den 29 april på År 2014 via ett e-Postmeddelande nu då Lasse Berghagen
Kan du Lasse Berghagen Kolla detta nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Vad tycker du om detta Inlägg nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och här jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Lasse Stefanz

Publicerad 2014-05-08 12:23:20

Vi hoppas att ni får en Fin Allsång!

Mvh. Grabbarna i Lasse Stefanz

Svar: Ja detta tror jag med nu då¨Lasse Stefanz.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-05-10 12:34:20

Jag RASAR på Svärdsjö Intresseförening.

Svar: Varför RASAR du på Svärdsjö Intresse Förening nuu då Christer Sjögren?
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-05-10 16:43:29

Ja, dom har ju Stavat ditt namn fel på biljetten, det står Olof där det ska stå OLOV. Nu finns Risken att du inte kommer in på Allsången.

Svar: Detta är nog ingen Fara nu då Christer Sjögren..
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela