Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING til dig Sanna Nielsen, angåënde din Fråge Låda?

Publicerad 2014-05-19 17:05:39 i Sanna Nielsen,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING til dig Sanna Nielsen, angåënde din Fråge Låda?
Jag som skriver detta Inlägg till dig Sanna Nielsen heter Karl-Olov Nordin
Och min Super Fråga är till dig Sanna Nielsen
Varför har du bara helt Plötsligt bara Inaktiverat din Fråge Låda med denna Webbadress: http://ask.fm/tillenfagel nu då Sanna Nielsen?
Jag vill med detta Meddela dig att Uppmana dig att Åter Aktivera din Fråge Låda nu då Sanna Nielsen.
Förstår du hur jag menar nu då Sanna Nielsen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är den BOMBÄKTA Sanna Nielsen.
Jag UPPMANAR dig att Tänka om Sanna Nielsen angående din  Fråge Låda med den denna Webbadress: http://ask.fm/tillenfagel nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Sanna Nielsen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Vad tror du vad Christer Sjögren skulle säga om detta nu då Sanna Nielsen?
Förstår du hur jag menar nu då  Sanna Nielsen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är Samma med Stefan Borsch nu då Sanna Nielsen.
Förstår du hur jag menar nu då Sanna Nielsen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Sanna Nielsen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lotta Engberg

Publicerad 2014-05-20 18:40:49

Jag kan avslöja att Sanna Nielsen har fått kraftig svamp i Underlivet nu då. Därför har hon tvingas stänga sin Fråge Låda för att hon har dessa Problemen med Underlivet nu då.

Mvh: Lotta Engberg

Svar: Kan Sanna Nielsen starta sin Fråge Låda snart igen då Lotta Engberg?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela