Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En KRAFTIGT EFTERLYSNING TILL Ted Gärdestad angående Facebook med mera!

Publicerad 2014-05-10 13:36:21 i Ted Gärdestad,

En KRAFTIGT EFTERLYSNING TILL Ted Gärdestad angående Facebook med mera!
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Jag har nu då Lagt Märke till att du Ted Gärdestad Blivit av med ditt Andra Facebookskonto på denna Webbadress: https://www.facebook.com 
Förstår du hur jag menar nu då Ted Gärdestad?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela