Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Fråga till dig då Colin Nutley angående Super Filmen på År 2015?

Publicerad 2014-03-02 16:19:00 i Colin Nutley,

Super Viktig Fråga till dig då Colin Nutley angående Super Filmen på År 2015?
Och den Lyder så här nu då Kommer din Fru Helena Bergström att vara med nu då Colin Nutley?
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Eftersom jag vet att Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros han han har ett Brett Kontaktnät Enligt Stefan Borsch i Karlstad nu då Colin Nutley.
 Och här har vi Åke Malmros
 
Och här har vi Stefan Borsch nu då..
 
 Och här har vi Lasse Berghagen.
 
 Och här har vi min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad.
 
 Kommer du  Colin Nutley att ha med Dansbands Musik i Super Filmen på År 2015 och då med Arvingarna och Lasse Stefanz nu då?
Och Även Lotta Engberg?
Och Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Helena Bergström

Publicerad 2014-03-03 14:56:27

Ja. Jag kanske kommer Spela en Roll i Filmen.

Detta Beror på hur mycket jag har att göra i USA just då.

/Bergström

Svar: Ja vad bra då Helena Bergström. Att du skall vara med då
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela