Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

På Påskdagen i TV4 och Bingolotto och med Marie Serneholt och Christer Sjögren!

Publicerad 2014-03-17 14:39:00 i På Påskdagen i TV4 och Bingolotto med Ma,

På Påskdagen i TV4 och Bingolotto och med Marie Serneholt och Christer Sjögren!
Så kommer Jag här med ett Inlägg och jag heter Karl-Olov Nordin
Som äger Rum Klockan 20:00 i TV4.
 Och jag visste att denna Uppsättning skulle Komma tillbaka igen med Både dig Marie Serneholt och dig då Christer Sjögren som dels Programledare samt du skall sjunga lite granna nu då.
Jag är så Taggad nu då.
Vad tror du om detta nu då Ragnar Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Vad tror du om detta nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Förstår ni hur jag menar nu då både Marie Serneholt och Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 
 

Kommentarer

Postat av: Leif "LOKET" Olsson

Publicerad 2014-03-18 13:39:29

Hej!

Jag tror Stenhårt på denna Föreställning åter igen. Det ska bli Super kul.

Mvh. Leif "LOKET" Olsson

Svar: Ja tack då Leif "LOKET" Olsson.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela