Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Här kommer en Super Viktig Hälsning till dig då Ragnar Dahlberg, jag har fått Veta utav Stefan Borsch att du har Fått Prostata Cancer nu då!

Publicerad 2014-03-04 16:52:00 i Ragnar Dahlberg,

Här kommer en Super Viktig Hälsning till dig då Ragnar Dahlberg, jag har fått Veta utav Stefan Borsch att du har Fått Prostata Cancer nu då!
Jag som skriver denna Hälsning till dig Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin.
Och att du Ligger på Sjukhus och att du har Stängt av din Mobiltelefon nu då Ragnar Dahlberg.
Jag vill med detta Meddelande Önska dig Krya på dig nu då Ragnar Dahlberg.
Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg.
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
 
 

Kommentarer

Postat av: Hemlig Kändis

Publicerad 2014-03-08 08:51:49

Tack då Fanset. Jag har dock Skapat en Facebook på Uppmaning från Stefan Borsch och Super Fanset nr. 1 i Falun.

Svar: Jo jag förstår dig nu då Ragnar Dahlberg. För du heter vara Ragnar Dahlberg och inte Hemlig Kändis nu då.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Hemlig Kändis lika som Ragnar Dahlberg

Publicerad 2014-03-08 09:59:30

Sten Ja. Men jag vill hålla mig i Kulisserna ett tag. Förstår du hur jag Menar då?

/Dahlberg

Svar: Jo jag förstår dig nu då Ragnar Dahlberg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela