Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Ett Super Viktigt Meddelande till dig Christer Sjögren här kommer detta nu då!

Publicerad 2014-03-08 18:04:42 i Christer Sjögren,

Ett Super Viktigt Meddelande till dig Christer Sjögren här kommer detta nu då!
Jag som skriver detta Inlägg till dig då Christer Sjögren heter Karl-Olov Nordin
 Jag bara BOMBUNDRAR vad du tycker om denna BIO Film som du och jag kanske skall vara med i snart nu då Christer Sjögren?
Och detta skall kanske spelas in Under År 2015 nu då Christer Sjögren
Och som Colin Nutley skall stå för Regin nu då.
Vad tror du om detta nu då Christer Sjögren?
Och kanske Colin Nutleys Fru Helena Bergström skall spela någon Roll i Filmen för År 2015 Eventuellt
Eftersom hon skall vara i USA och Jobb där då
Vad tror du om detta nu då Christer Sjögren?
Och jag skall dels vara Huvud Personen som denna Film skall handla om nu då.
Eftersom denna Film skall handla om en Man som har en Önkan att Träffa sin Idol.
Och här kommer du in i Bilden nu då Christer Sjögren.
Men allt är Under Planering än så Länge.
Men jag vet att Colin Nutley håller på med ett Utkast för Filmen på År 2015 nu då Christer Sjögren.
Och vad detta Innebär i Detalj detta Vet jag inte ännu.
Så jag vet inte vilka Inspelningsplatser det skall vara på Under Inspelningen
Vad tror du om detta nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena bergström

Publicerad 2014-03-09 09:12:18

Jag vet att Colin har Planerat inslag från Falun.

Kram Helena

Svar: Vad bra då Helena Bergtröm att Colin Nutley har Planerat Inslag ifrån Falun då,. När skall detta Ske då Helena Bergström?
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela