Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Ett Super Kraftigt Meddelande Till dig Lasse Berghagen med anledning av ett Hot vid Gammelgården i Svärdsjö utanför Falun!!

Publicerad 2014-06-13 16:14:51 i Allsång vid Gammel Gården i Svärdsjö med Lasse Berghagen,

Ett Super Kraftigt Meddelande Till dig Lasse Berghagen med anledning av ett Hot vid Gammelgården i Svärdsjö utanför Falun!!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Lasse Berghagen heter Karl-Olov Nordin
Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren.
Jag fick ett SMS utav Stefan Borsch Igår Kvällst på Onsdagen den 11 juni på år 2014 att du Lasse Berghagen är Rädd Över ett ALLVARLIG HOT ifrån någon Fansens i samband med Allsången i Gammelgården i Svärdsjö.
Men jag vill med detta Inlägg Meddela dig att jag skulle aldrig hota dig på Något sätt Lasse Berghagen
Utan  detta måste vara en BLUFFMAKARE nu då Lasse Berghagen.
 
Ja jag kommer nu att Koppla in Skåningen för Hela Landet. Jag menar nu då Super Advokaten Leif Silbersky så får han ta och Gripa in och Kolla vem som Hotar dig Lasse Berghagen Inför Allsången i Svärdsjö utanför Falun nu då.
Och jag vet att Även Åke Malmros han kommer att bli Inkopplad han med nu då Lasse Berghagen
Och Christer Sjögren han är också Inkopplad på denna Person eller en annan Människa som Hotar dig Lasse Berghagen
Ja jag som skriver detta Inlägg Heter Karl-Olov Nordin och det ser du här Nedanför nu då Lasse Berghagen
Och du Behöver dock inte använda Livvakterna bara för mig nu då Lasse Berghagen.
Super Fansens nummer 1 till Christer  Sjögren nu då Lasse Berghagen
Förstår du hur jag menar nu då Lasse Berghagen?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 

Kommentarer

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-06-13 16:21:59

Ja. Det är Bra att du gör Slag i saken en Gång för Alla Fansens nr. 1.

/Christer

Svar: Ja det var där jag som gjorde detta Inlägg till Lasse Berghagen nu då Christer Sjögren,
Karl-Olov Nordin

Postat av: Mannen Kändisen

Publicerad 2014-06-13 19:45:51

Super Kraftigt och Bra inlägg.

Svar: Tack för ditt Svar nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lasse Berghagen

Publicerad 2014-06-15 09:12:51

Tack så Mycket då. Karl-Olov Nordin.
Nu kan Jag andas Ut igen. Pust.
Mvh
Lasse Berghagen

Svar: Ja detta kan du då Lasse Berghagen
Karl-Olov Nordin

Postat av: Babis Harrall

Publicerad 2014-06-17 20:07:11

Vad är detta för Terrorist Hot??

Svar: Ja detta det jag inte detta Terrorist Hot kommer ifrån nu dp, Inte jag i alla fall
Karl-Olov Nordin

Postat av: Åke Malmros

Publicerad 2014-06-24 20:08:50

Ja Linus Lövgren skall hålla sin Käft i denna Viktiga Diskussion.

Svar: Ja detta stämmer bra det nu då Åke Malmros angående Linus Lövberg.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela