Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig då Lotta Engberg, Men anledning av du hade Tappat bort Mobilen på Liseberg!

Publicerad 2014-07-20 07:28:12 i Lotta Engberg,

Super Viktigt Meddelande till dig då Lotta Engberg, Men anledning av du hade Tappat bort Mobilen på Liseberg!
Jag som skriver detta Inlägg till dig Lotta Engberg heter Karl-Olov Nordin.
Och jag blev dock lite Överaskad angående Besked.
Och jag uppmanar dig Lotta Engberg att Skaffa dig en Ny Mobiltelefon med ett Nytt Mobiltelefonnummer.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Jag fick ett SMS utav Stefan Borsch idag Lördag den 19 juli på År 2014.
 Och här är dock den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
 Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 Och här är dock den BOMBÄKTA Christer Sjögren.
 Och här är dock den BOMBÄKTA Lasse Berghagen.
 Och här har vi den BOMBÄKTA Leif "LOKET" Olsson nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Lotta Engberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela