Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING Till dig då Leif "LOKET" Olsson med anledning av ditt e-Postmeddelande Förra Tisdagen den 8 juli på År 2014!

Publicerad 2014-07-15 08:01:47 i Leif " Loket " Olsson,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING Till dig då Leif "LOKET" Olsson med anledning av ditt e-Postmeddelande Förra Tisdagen den 8 juli på År 2014!
Jag som skriver detta Meddelande till dig Leif "LOKET" Olsson heter Karl-Olov Nordin.
 Och jag bara BOMBUNDRAR Varför inte du Svarar Tillbaka till mig Efter när jag hade svarat dig redan på Onsdagen den 9 juli på År 2014 på mitt e-Postmeddelande nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Jag känner mig ganska så Super Ledsen på dig Leif "LOKET" Olsson.
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Jag vill att du Åke Malmros skall Hjälpa mig att Försöka att Ringa upp Leif "LOKET" Olsson när han inte vill Svara på mitt e-Postmeddelande nu då Åke Malmros.
Förstår du hur jag menar nu då Åke Malmros?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Kan du då Christer Sjögren försöka att Ringa upp Leif "LOKET" Olsson åt mig då?
Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?
Mvh: Karl-Olov Nordin. 

Kommentarer

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2014-07-18 17:37:15

Vad ska vi göra med LOKET?

Svar: Jag tycker att Leif "LOKET" Olsson får Skriva upp Lösenordet så att han inte Glömmer bort detta nu då Christer Sjögren.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela