Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFERLYSNING TILL DIG DÅ STEFAN BORSCH MED ANLEDNING AV DIN Resa Utomlands, Jag undrar om Ralf Edström är med dig där du Befinner dig nu då Stefan Borsch?

Publicerad 2014-07-25 13:15:36 i Stefan Borsch,

En Rätt så KRAFTIG EFERLYSNING TILL DIG  DÅ STEFAN BORSCH MED ANLEDNING AV DIN Resa Utomlands, Jag undrar om Ralf Edström är med dig där du Befinner dig nu då Stefan Borsch?
Jag som skriver detta Inlägg till dig Stefan Borsch heter Karl-Olov Nordin
Kan du då besvara detta Inlägg när du kommer hem till Karlstad nu då Stefan Borsch?
Jag som skriver detta Meddelande heter Karl-Olov Nordin.
Och här är i alla fall den BOMBÄKTA Stefan Borsch.
 Här har vi mig den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
 
Här har vi dock den BOMBÄKTA Ralf Edström.
Har du Stefan Borsch Varit med Ralf Edström Utomlands nu då?
Kan detta Stämma nu då Stefan Borsch?
Förstår du hur jag menar då Stefan Borsch?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela