Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till Olle Jönsson med Hatten Sångare i Lasse Stefanz?

Publicerad 2014-01-08 16:28:00 i Olle Jönsson med Hatten,

Super Viktigt Meddelande till Olle Jönsson med Hatten Sångare i Lasse Stefanz?
Jag som skriver till dig Olle Jönsson med Hatten Sångare i Lasse Stefanz heter Karl-Olov Nordin'
Jag kommer att Skriva ett Inlägg med anledning av detta Fotomontaget som det ser ut som en Gravsten och med Texten " Här Vilar Olle Jönsson  med Hatten "
 
Jag vill att du skall granska detta Fotot nu då Olle Jönsson nu då
Och detta Fotot har Spridigs på Facebook med denna Webbadress: https://www.facobook.com
Kan denna Bild vara ett Fotomontage som säger att du Olle Jönsson med Hatten skulle vara DÖD nu när detta Inte stämmer nu då?
Jag Utgår att detta är REN BLUFF
Kan detta Stämma nu då Olle Jönsson med Hatten?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin, Och detta är Till dig då Olle Jönsson med Hatten.
 Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 

Kommentarer

Postat av: Olle Jönsson

Publicerad 2014-01-09 17:20:49

Är jag DÖD nudå?

Svar: Ja jag måste nu dock erkänna att jag tror inte att du är DÖD nu då Olle Jönsson. Detta är bara Ren BLUFFATTACK. Vad Tror du nu då Olle Jönsson? Mvh: Karl-Olov Nordin.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2014-01-11 14:45:46

Olle Jönsson är inte DÖD. Jag drack Kaffe med han förra Veckan.

/Stefan

Svar: Sten Nej! Jag vet att Olle Jönsson inte ör DÖD nu då Stefan Borsch. Mvh: Karl-Olov Nordin
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela