Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till Colin Nutley angående Din Super Film för År 2015?

Publicerad 2014-01-24 15:16:00 i Colin Nutley,

Super Viktigt Meddelande till Colin Nutley angående Din Super Film för År 2015?
Ja jag såg att du hade Skrivet i Min Fråge Låda med denna Webbadress: http://ask.fm/karlolovnordin
Och detta såg jag Den 9 Januari på År 2014
Och jag vet att det var Åke Malmros som hade Varit i Kontakt med dig Colin Nutley.
Och jag vet att din Super Film på År 2015 skall dels Handla om Min Super Store Idol Christer Sjögren den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad. Och denna Super Film skall handla om en Man och hans Önskan att Få Träffa en Idol.  Kan detta Stämma nu då Colin Nutley?
Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Och jag Fick dock Veta utav Stefan Borsch att Åke Malmros han har dock ett Brett Kontaktnät nu då Colin Nutley.
 Så här ser Stefan Borsch ut nu då Colin Nutley
Han har Kollat upp detta åt mig nu då Colin Nutley
 
 Förstår du hur jag menar nu då Colin Nutley?
 Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Colin Nutley

Publicerad 2014-01-25 11:24:32

Vi får se om Christer Sjögren kan Passa in i en Roll i Super Filmen.

/Colin

Svar: Men jag hoppas dock att Christer Sjögren kan passa in i denna Rollen i nu då Colin Nutley. Jag villl dock att du skickar hem ett Super Brev till mig samt ett Personligt Besök nu då.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela