Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Information till dig Leif GW Persson med anledning av din Fråge Låda!

Publicerad 2014-01-30 17:12:33 i Leif GW Persson,

Super Viktig Information till dig Leif GW Persson med anledning av din Fråge Låda!
Jag som skriver detta Super Viktiga Information till dig Leif GW Persson heter Karl-Olov Nordin.
Jag som skriver denna Super Viktiga Information till dig Leif GW Persson p.g.a. din Fråge Låda heter Karl-Olov Nordin.
Och jag tänkte dock på Denna Fråge Lådan med denna Webbadress: http://ask.fm/LeifGW
Och du kan även skapa dig en Ny Fråge Låda på denna Webbadress: http://ask.fm om du inte Vet Vilken e-Postadress du Använde då du skapade Fråge Lådan för Över 10 månader sedan nu då Leif GW Persson.
Och du Klickar du bara på Glömt Lösenordet, i Samband med att Du Klickar på Logga in Knappen.
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och detta är Jag denna Gång nu då Leif GW Persson nu då.
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Leif GW DenBombäkta Persson

Publicerad 2014-02-02 10:58:08

Jag är Blockad av fråge Låde Teamet Nu DÅ Karl-Olov. Förstår du mig på den punkten?

Svar: Men Varför du är BLOCKERAD av Fråge Låda Teamet du nu då. Har du Provat att Skapa ett Nytt Konto nu då Leif GW Persson? Mvh: Karl-Olov Nordin.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela