Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL DIG Leif GW Persson/ Med anledning utav Facebooksteamet som harTagit bort ditt Facebookskontol

Publicerad 2014-12-05 21:00:00 i Leif GW Persson,

En Rätt så KRAFTIG EFTER LYSNING TILL DIG Leif GW Persson/ Med anledning utav Facebooksteamet som harTagit bort ditt Facebookskontol
Jag som skriver dettta Meddelande till dig Leif GW Persson heter Karl-Olov Nordin.
Och jag fick se detta Igår Kvällst att ditt Facebookskonto är Stängt på Facebook med denna Webbadress https://www.facebook.com nu då Leif GW Persson.
Jag vill att du skaffar dig ett Nytt Facebookskonto nu då Leif GW Persson?
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin
.
Och detta är den BOMBÄKTA Leif GW Persson.
Detta är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin.
Förstår du hur jag menar nu då Leif GW Persson?
Mvh: Karl-Olov Nordin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela