Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig då Sanna Nielsen, Med en del Frågor angående din e-Postadress med mera?

Publicerad 2014-04-19 21:54:04 i Sanna Nielsen,

Super Viktigt Meddelande till dig då Sanna Nielsen, Med en del Frågor angående din e-Postadress med mera?
Jag som skriver detta Meddelande till dig Sanna Nielsen heter Karl-Olov Nordin
 Jag kommer att ställa ett Par Frågor angående din e-Postadress med denna Inställning: " [email protected] " Eftersom jag har sett denna ePostadress en i annan Kommentar i ett annat Inlägg som jag har skrivet på Måndagen den 14 april på År 2014.

Och detta var i detta Inlägg som du Sanna Nielsen har gjort en Kommentar
Och då såg jag denna e-Postadress i samband med att jag skulle besvara din Kommentar nu då Sanna Nielsen.
Och detta Skedde den 15 April  på År 2014
Och kommentaren Var Kopplat mot denna Lapp här på Kvarnbergsvägen 24 1205 79150 Falun.
Så det måste vara Din i alla fall nu då Sanna Nielsen.
Förstår du hur jag menar nu då Sanna Nielsen?
Du kan inte bara skriva att detta är Osanning genom din Fråge Låda med denna Webbadress: http://ask.fm/tillenfagel nu  då Sanna Nielsen.
Jag kommer nu att Kanske Koppla in Skåningen för Hela Landet jag menar nu då Super Advokaten  Leif Silbersky.
Så får han Ta och reda ut detta Med e-Postadressen nu då Sanna NIelsen.
För jag tror att du BOMBLJUGER om denna e-Postadressen: [email protected] nu då Sanna Nielsen.
Förstår du hur jag menar nu då Sanna Nielsen?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
 Och detta är Jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela