Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktigt Meddelande till dig då Marie Serneholt, Jag kommer att ställa ett antal Frågor till dig angående Bingolotto och ditt Beslut att Hoppa av detta Spelprogram?

Publicerad 2014-04-20 21:04:34 i Marie Serneholt,

Super Viktigt Meddelande till dig då Marie Serneholt, Jag kommer att ställa ett antal Frågor till dig angående Bingolotto och ditt Beslut att Hoppa av detta Spelprogram?
Jag som skriver detta Meddelande till dig Marie Serneholt heter Karl-Olov Nordin.
Jag har Läst att du har Beslutat att Hoppa av Bingolotto som Programledare fr.o.m. den 15 juni på År 2014.
Och Enligt En Intervju så säger du Marie Serneholt att du börjar att Tycka det var för Lite Tidskrävande att Pendla Mellan Stockholm och Göteborg.
Och jag förstår din Inställning i alla fall nu då Marie Serneholt nu då.
Men jag BOMBUNDRAR varför inte du tänkte Igenom detta Mycket noga innan du tog detta Programledare delen för Bingolotto I Augusti Förra Året på År 2013 nu då Marie Serneholt?
Eftersom Jag vet att Gunde Svan när han var Programledare för Bingolotto Under År 2004 t.o.m. År  2005 som hade Folkspel AB ordnat en Övernattnings Bostad Så slapp han Pendla Mellan Vansbro i Dalarna till Göteborg under detta År nu då Marie Serneholt.
Här är jag den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin i Falun nu då Marie Serneholt.
Detta är dock den BOMBÄKTA Gunde Svan nu då Marie Serneholt nu då
Förstår du hur jag menar nu då Marie Serneholt?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela