Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till dig då Ragnar Dahlberg angående Mobiltelefonen med mera!

Publicerad 2014-04-27 10:30:25 i Ragnar Dahlberg,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING till dig då Ragnar Dahlberg angående Mobiltelefonen med mera!
Jag som skriver denna KRAFTIGA EFTERLYSNING till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin.
Och jag BARA BOMBUNDRAR när kan du börja med att svara på mina SMS nu då Ragnar Dahlberg?
Och jag vill du skall slå på din Mobiltelefon nu då för jag får Igen Leveransrapport nu då Ragnar Dahlberg.
Varför har du Stängt av din Mobiltelefonen igen nu då Ragnar Dahlberg?
Jag vill dock inte att du skall Stänga av din Mobiltelefon Något Mera Ragnar Dahlberg.
Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg?
Ja jag vet dock att du är GANSKA så RASANDE på mig Eftersom detta har med Bloggen att Göra så att Christer Sjögren blev arg på mig på¨Grund av att Bloggen Blev Stängd
Och du Vägrar att komma på Super Träffen på År 2016/2017(?) nu då Ragnar Dahlberg.
Men jag vet att Christer Sjögren är inte alls ARG på mig Längre nu då Ragnar Dahlberg.
Så jag uppmanar dig att Tänka om  nu då Ragnar Dahlberg.
Men jag är dock BOMB GLAD på att du har börjat att Planera för Intervjun med mig och Christer Sjögren nu i Sommar nu då Ragnar Dahlberg.
Och då tillsammans med ett TV-Team ifrån SVT nu då
Kan du dock Skicka Ut ett Meddelande när denna Intervju kan äga rum på för Datum nu då Ragnar Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är dock Christer Sjögren den BOMBÄKTA nu då
Och då vill jag att du Carola Häggkvist den BOMBÄKTA skall vara med i denna Intervju nu då?
Förstår du hur jag menar nu då Carola Häggkvist?
Du får Kontakta Stefan Borsch angående detta nu då Carola Häggkvist.
Eftersom jag vet att du skall vara med i Så Mycket Bättre för TV4 så detta Måste dock Planeras Mycket Noga nu då Carola Häggkvist.
Du Kan även Kontakta Ragnar Dahlberg som Håller i med Planeringen nu då Carola Häggkvist.
Eftersom denna Intervju skall handla om ett Film Projekt med mera nu då Carola Häggkvist.
Mvh: Karl-Olov Nordin.
Och detta är Colin Nutley
Och detta är Han som skall Stå för Regin nu då Carola Häggkvist.
Och här är även Stefan Borsch.
Och här är även Christer Sjögrens Före detta Manager Åke Malmros.
Du kan också Kontakta Åke Malmros angående Detta Nu då Carola Häggkvist.
 
Och jag Frågar dig Lasse Berghagen om du vara med i denna Intervju nu då?
Vill du detta nu då Lasse Berghagen?
Kan du Ringa Upp Ragnar Dahlberg nu få Lasse Berghagen åt mig nu då?
Mvh: Karl-Olov Nordin
Och Eventuellt så kommer Helena Bergström hit Till Falun i Sommar och Kollar på Olika Inspelningsplatser Åt Colin Nutley nu då Carola Häggkvist.
Och detta är jag dock den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin nu då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela