Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Viktig Fråga som jag ställer till dig nu då Christer Sjögren angående dina Bloggar med mera

Publicerad 2013-10-17 16:27:00 i Christer Sjögren,

Super Viktig Fråga som jag ställer till dig nu då Christer Sjögren angående dina Bloggar med mera
 
Jag somn skriver detta meddelande till dig Christer Sjögren heter Karl-Olov Nordin
 
 
 
Ditt Super Fansens Nummer 1 kommer  här med en Fråga angående Dina Bloggar med mera
Eftersom jag har nu då Tagit Bort din Skapta Blogg med denna Webbadress: http://karlolov.blogg.se Eftersom det före Kom en massa tramsinlägg som du hade gjort nu då Christer Sjögren.
 
Och detta gäller även en annan Blogg med denna Webbadress: http://christersjogren.blogg.se
 
Som du Christer Sjögren startade redan den 4 augusti på År 2013 och även den 5 augusti på År 2013
 
Och jag anser att du Christer Sjögren inte klarar av att Bedriva en Blogg utan  att du skall bara skapa en massa tramsinlägg angående mig nu då.
 
Vad säger du nu då Christer Sjögren?
 
 
Ja jag frågar dig Leif "LOKET" Olsson vad du anser om Christer Sjögren kan ha någon Blogg eller inte nu då.
Eftersom jag tycker att han bara tramsar runt jämt och ständigt genom Osanna Inlägg.
 
Vad tycker du nu då Leif "LOKET" Olsson?
 
 
Hejsan! Åke Malmros jag kommer här med en Fråga till dig angående Christer Sjögren
 
Tycker du att han skall ha någon Blogg eller inte nu då Åke Malmros?
 
 Hejsan! Lasse Berghagen. Jag kommer här med en Super Viktig Fråga till dig angående Christer Sjögren.
 
Tycker du att han skall ha någon Blogg eller inte nu då Lasse Berghagen?
 
 
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: LOKET

Publicerad 2013-10-17 20:27:28

Ja, om han Sköter sig, kan han få Vara på En Blogg igen.

/Leif "LOKET" Olsson

Svar: Tack då Leif "LOKET" Olsson. Mvh: Karl-Olov Nordin.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Lasse

Publicerad 2013-10-17 20:27:52

Ja, detta Återstår att Se. Fansens.

Mvh: Lasse

Svar: Ja jag vi får Hoppas på detta nu då Lasse Berghagen. Mvh: Karl-Olov Nordin
Karl-Olov Nordin

Postat av: Stefan Borsch

Publicerad 2013-10-17 21:03:27

Hur kommer han Sköta Denna Bloggen Då? Fanséns?

Du Måste Koppla in Åke Malmros Snarast. Efter jag fick ett Oroväckande SMS av dig om Projekt Ledaren.

Svar: Ja jag vet dock inte vad Åke Malmros är nu då Stefan Borsch.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Christel

Publicerad 2013-10-17 21:56:36

Titta på min Blogg nudå med Nyheterna.

Svar: Lägg av med dtt Tramssnack nu då Christer Sjögren
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela