Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Super Fansens Nummmer 1 till Christer Sjögren är Jag Karl-Olov Nordin och Ingen annan är det nu då!

Publicerad 2013-10-27 21:06:00 i Super Fansens Nummer 1 är Jag Karl-Olov,

Super Fansens Nummmer 1 till Christer Sjögren är Jag Karl-Olov Nordin och Ingen annan är det nu då!
 
Det har Framkommit till min Kännedom att Flera Kallar sig för Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren.
 
Men jag vill dock slå fast en gång för alla, att jag är den BOMBÄKTA Karl-Olov Nordin ifrån Falun är dock Super Fansens Nummer 1 till Christer Sjögren
 
 
Och här Under mig så ser ni nu då¨
Christer Sjögren min Super Store Idol den BOMBÄKTA ifrån Hammarö i Karlstad
 
Jag skriver detta Inlägg bara för att både
Leif "LOKET" Olsson och Stefan Borsch ville detta nu då.
Men även Lasse Berghagen med.
 
 Och här är Lasse Berghagen
 
 Och här är Leif "LOKET" Olsson.
 
 Och här är Stefan Borsch.
 
 Och här är dock Åke Malmros nu då.
 
 Och här är Leif Silbersky.
 
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Christer Sjögren

Publicerad 2013-10-28 22:50:00

Ja. Detta var Bra Gjort. Jag vet att du är Super Fansens nr. 1.

Mvh. Christer

Svar: Tack då Christer Sjögren
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela