Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Julkonsert med dig Carola Häggkvist på Lördagen den 7 december på År 2013 uppe på Lugnetkyrkan

Publicerad 2013-10-21 13:05:03 i Carola Häggkvist,

Julkonsert med dig Carola Häggkvist på Lördagen den 7 december på År 2013 uppe på Lugnetkyrkan här i Falun.
 
Jag som skriver detta Inlägg och Meddelande till dig Carola Häggkvist heter Karl-Olov Nordin
Och jag hade tänkt Komma Förra gången du var här den 15 januari på År 2013 men Biljetterna Var slut.
 
 
Vad tror du om detta då Carola Häggkvist?
 
För jag ser fram emot denna Julkonsert med dig Carola Häggkvist.
Förstår du hur jag menar nu då Carola Häggkvist?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Carola

Publicerad 2013-10-21 14:42:55

Vad Roligt att du vill Komma! Du är välkommen!

/Häggkvist

Svar: Ja tack då Carola Häggkvist.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela