Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

Inför Julkonserten med Carola Häggkvist den 7 oktober på År 2013 vid Lugnet Kyrkan!

Publicerad 2013-10-29 20:13:00 i Carola Häggkvist,

Inför Julkonserten med Carola Häggkvist den 7 oktober på År 2013 vid Lugnet Kyrkan!
Här kommer Biljetten som jag köpte igår som skall vara till Julkonserten med dig Carola Häggkvist den 7 oktober på År 2013 uppe i Vid Lugnet Kyrkan här i Falun.
Vad tycker du nu då Carola Häggkvist?
 
 
Vad tycker du om detta Biljett nu då Carola Häggkvist?
 
 
 Jag hoppas att du kanske får en Stund Över så jag kan prata med dig Mellan dina TVÅ Julkonsertna som du Carola Häggkvist skall köra den 7 December på År 2013
Tror du att det går nu då Carola Häggkvist? uppe på Lugnet Kyrkan här i Falun?
 
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Lasse Berghagen

Publicerad 2013-10-30 17:19:55

Detta ser ut att bli en Trevlig Jul-Konsert för alla Fansens.

Mvh: Lasse

Svar: Tack Tack då Lasse Berghagen.
Karl-Olov Nordin

Postat av: Carola H

Publicerad 2013-10-30 18:31:22

Vad Bra att du kommer! Har du använt en Scanner och Scannat in biljetten till Datorn?

Svar: Ja jag har dock använt en Scanner och Scannat in Biljetten nudå Carola Häggkvist.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela