Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Super Viktig Hälsning till dig Olle Jönsson med Hatten vill jag du skall läsa snart du bara kan nu då!

Publicerad 2013-10-31 17:59:26 i Olle Jönsson med Hatten,

En Super Viktig Hälsning till dig Olle Jönsson med Hatten vill jag du skall läsa snart du bara kan nu då!
 
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin och jag vill Hälsa till dig då Olle Jönsson med Hatten att jag Önskar dig Krya på dig så kanske du kan vara med på Super Träffen på År 2015/2016(?) nu då.
Jag läste detta om din Sjukdomsbild på er Hemsida med denna Webbadress: http://www.lassestefanz.se/
 
Och du skall dock veta Olle Jönsson med Hatten att jag tycker synd om dig nu då.
Och jag hoppas att du Blir Frisk Snart då.
 
Ja jag hoppas detta nu då Olle Jönsson med Hatten.
Förstår du hur jag menar nu då Olle Jönsson med Hatten?
 
Mvh:  Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Gunde Svan

Publicerad 2013-10-31 19:07:44

Ja. Vi får Hoppas han blir Bättre Snart.

Mvh.

Svar: Ja detta Hoppas jag alla fall nu då Gunde Svan.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela