Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL till dig Leif "Loket" Olsson

Publicerad 2013-12-12 15:42:54 i Leif " Loket " Olsson,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL till dig Leif "Loket" Olsson
Jag vill med detta Meddelande Uppmana dig Leif "LOKET" Olsson
Att skaffa dig ett Nytt Facebookskonto på denna Webbadress: https://www.facebook.com
Eftersom dem har tagit bort ditt Facebookonto som du skaffade redan den 9 Oktober på År 2013
Kan du göra detta då för min Skull nu då Leif "LOKET" Olsson?
Förstår du hur jag menar nu då Leif "LOKET" Olsson?
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
Kan du Åke Malmros prata med Leif "Loket" Olsson om detta nu då?
 
 Ja jag är GANSKA så Rosen RASANDE På Facebookseteamet nu då
Jag som skriver detta meddelande heter Karl-Olov Nordin
 
 

Kommentarer

Postat av: LOKET

Publicerad 2013-12-13 13:58:52

Hejsan.

Jag vet dock inte varför Face Book Teamet har In Aktiverat mitt konto nudå.

Men jag är RASANDE på Facebooks Teamet. Nu då.

Mvh. LOKET

Svar: Ja jag förstår att du är RASANDE på Facebooksteamet nu då Leif "LOKET" Olsson. Och jag med nu då
Karl-Olov Nordin

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-22 23:24:26

Jag blir jävla förbaskad att de har stängt ner mitt konto. Skall titta närmare på detta efter jul!! Nu blir det glögg och morötter å lite körv! Ha d gött. Från ett vintrigt Göteborg.
Mvh Loket

Svar: Vad bra då Leif "LOKET" Olsson.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela