Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING Till dig Ragnar Dahlberg med ett Super Önskemål till dig då

Publicerad 2013-12-17 15:42:02 i Ragnar Dahlberg,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING Till dig Ragnar Dahlberg med ett Super Önskemål till dig då
Jag som skriver denna EFTERLYSNINGEN till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin
'
Jag bara BOMBUNDRAR om Jag Får Skicka ett SMS till dig nu då Ragnar Dahlberg?
Eftersom jag har dina Bägge Mobiltelefonnummren Inlagda i min Mobiltelefonen nu då Ragnar Dahlberg.
Är detta OK för din del nu då Ragnar Dahlberg?
Jag skickar med min Mobiltelefonnummer som är detta: 0729944944 så du kan skicka ett SMS till mig och det snarast tack istället då Ragnar Dahlberg.
Mvh: Karl-Olov Nordin
 Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg?
Jag som skriver detta Inlägg heter Karl-Olov Nordin
 

Kommentarer

Postat av: Ragnar Dahlberg

Publicerad 2013-12-17 16:08:50

Hejsan.

Igen!

Mitt Svar får bli: Sten Ja!

Du kan Skicka ett Super SMS Idag. Eller Imorgon. Fansens.

Mvh!

Ragnar

Svar: Tack då Ragnar Dahlberg. Mvh: Karl-Olov Nordin
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela