Min Nya Super Blogg

Jag heter Karl-Olov Nordin och jag skapar denna Nya Blogg bara för att Kunna Berätta om Christer Sjögren med mera.

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL dig då Ragnar Dahlberg med Några Frågor till dig då?

Publicerad 2013-12-20 18:29:57 i Ragnar Dahlberg,

En Rätt så KRAFTIG EFTERLYSNING TILL dig då Ragnar Dahlberg med Några Frågor till dig då?
Jag måste nu Tacka dig för att du har Läst mina TVÅ Super SMS Meddelanden som jag hade skickat till dig Redan på Tisdagen den 17 December på År 2013 Kl: 21:30 och På Onsdagen den 18 december på År 2013 Kl: 11:16 nu då.
Ja jag vill nu dock Uppmana dig Ragnar Dahlberg att Besvara mig på dessa Två Super SMS som jag hade skickat till dig nu då.
Kan du Göra detta för min skull nu då Ragnar Dahlberg?
Förstår du hur jag menar nu då Ragnar Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin
 
Jag som skriver denna Efterlysning till dig då Ragnar Dahlberg heter Karl-Olov Nordin.
Jag hoppas att du förstår min Uppmaning att Besvara mina SMS Meddelanden nu då Ragnar Dahlberg.
Gör du detta nu då Ragnar Dahlberg?
Mvh: Karl-Olov Nordin

Kommentarer

Postat av: Ragnar Dahlberg

Publicerad 2013-12-21 13:41:19

Hejsan.

Fansens.

Jag har tyvärr inget Saldo på Refill Kortet just nu. Men jag ska ner till Kiosken sen och köpa Comviq Amigos. Så kan jag Besvara dina Super SMS.

/Ragnar

Svar: Jo jag förstår vad du menar nu då Ragnar Dahlberg. Mvh: Karl.-Olov Nordin
Karl-Olov Nordin

Postat av: Loket Olsson

Publicerad 2013-12-22 23:21:24

Hej
Detta är Leif Loket Olsson som skriver till dig . Jag vill önska dig en riktigt God jul!

Svar: Tack då Leif "LOKET" Olsson.
Karl-Olov Nordin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karl-Olov Nordin

Jag som skapar denna Blogg heter Karl-Olov Nordin Och jag gör den bara för Denna Nya Bloggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela